About Us | Game Reviews | Feature Articles | Podcast | Best Work | Forums | Shop | Review Game

Go Back   GameCritics.com Forums > Video Games Discussion > Game Guide Help

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-08-2012, 01:59 PM   #586
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
thank you sooo much for explaining the loss of points
yeah my puppy has been yelping. tho sometimes when i tap on the leash after lifting the stylus for a sec, shell yelp as if i were yanking the leash... and i do pull her leash to keep her from puddles. idk wat to do about that :'(

but yeah thank you so much! ill be more aware now!
Its quite simple, basically you just need to take your main (1st) dog out for loads of walks until it naturally goes the pace you like, avoiding rolling, avoiding puddles and listening to where you want it to go ;3 hope I helped
  Reply With Quote
Old 07-08-2012, 06:32 PM   #587
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Talking Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
(This. Is. LUCKKYYYYYYYYY!)

Thanks. Also, I found the lucky coller. It's the SW Coller. I have a new question. How many days (Not TP, you can unlock by days too) does it take to get the *This next part is a spolier, if you have not reached this points yet, look away!* robot dog? I have the *SPOLIER* future room and the Basset Hound, which means I've played for 31 days, but I can't get the *SPOLIER* robot dog voucher. Also, I WON THE NINTENDOGS CUP! I got a gold crown!


<font=red> AWESOME ALERT! </font>

PUPPIES ARE POSSIBLE! But... it takes like 6 weeks!

Steps:
Get 2 Dogs of the same breed.

Get rid of ALL other pets in the house and put them in the hotel.

Have a rose on each dog.

See your dogs every day.

<font=red> NEVER </font> take your dogs for a walk or contest.

Have the love seat in the home.

Wait 6 weeks, you will get puppies. Have fun! =D
About the puppy i wonder if it really works so i can try it on my puppy pls does it work pls pls pls reply i beg REPLY i don't want to waste my time waiting for 6 weeks for nothing!!!SO PLY REPLY
  Reply With Quote
Old 07-09-2012, 09:11 PM   #588
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Talking Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
it me again i forgot to say my name Princess
This is Kenny.
Princess, I just added you. I'm a boy.
  Reply With Quote
Old 07-10-2012, 02:43 PM   #589
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Talking Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
This is Kenny.
Princess, I just added you. I'm a boy.
when are you online?me almost half a day
  Reply With Quote
Old 07-11-2012, 09:08 PM   #590
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
when are you online?me almost half a day
Kenny here!
Princess, I'm usually online most of the day.

P.S. Rea, please add me! My friend code is a few pages back.
  Reply With Quote
Old 07-12-2012, 03:12 PM   #591
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Kelly here!

Kenny: Take it you dont wanna add me then?!
  Reply With Quote
Old 07-14-2012, 07:36 PM   #592
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Exclamation Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
Kelly here!

Kenny: Take it you dont wanna add me then?!
Kenny here!

Kelly,give me your friend code. Maybe I have the wrong one.

Kenny
  Reply With Quote
Old 07-16-2012, 12:37 PM   #593
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Post Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
3. (my question) how the heck do you get your dogs physic to ideal??!!


First get your dog/cat overfed by feeding it high calorie food then feed your dog/cat diet food until the physic is ideal. to keep your dog/cat in ideal shape feed it fine/premium food description: This high-quality food is delicious and nutritionally balanced.
  Reply With Quote
Old 07-31-2012, 05:02 PM   #594
Mosjober16
Guest
 
Posts: n/a
Lightbulb Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
me too!!!!!! PLEASE HELP!
try the banana lure i won nintendogs cup with that and if he isnt fast enough then try training him with the boomerang
  Reply With Quote
Old 07-31-2012, 05:04 PM   #595
Mosjober16
Guest
 
Posts: n/a
Cool Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

trainer points are for unlocking stuff
  Reply With Quote
Old 08-08-2012, 04:10 AM   #596
hayley
Guest
 
Posts: n/a
Cool Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

add me plz im 8 i go to upper rhymney primery school and im in year/yr 4 and don't copy my mii and my friend code is 124699036386 plz lol
  Reply With Quote
Old 08-12-2012, 01:47 AM   #597
Unregistered
Guest
 
Posts: n/a
Smile Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Guys,Do You Have Tips For Obedience Trial?
  Reply With Quote
Old 08-16-2012, 12:04 PM   #598
pokemonchampion
Guest
 
Posts: n/a
Cool Re: introduce your pets

Quote:
Originally Posted by Unregistered View Post
getting of topic here but i'm curious of which dog/cat types you own in this game and what you named them. this is my pets:
Beast- french bulldog, black and white
Belle- standard cat, tricolour
Maduin- sheperd, all black
GR home: Cookie --- lemon beagle
Gracie --- blehiem cavalier
Sandy --- shiba colored husky
GR hotel: Shadow --- all black sheperd
Bella --- brown and white great dane
Scarlet --- scarlet and white longhair cat
FR: Hikaru --- bicolor sheltie
  Reply With Quote
Old 08-16-2012, 12:17 PM   #599
pokemonchampion
Guest
 
Posts: n/a
Thumbs up Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

First, breeding goes for dogs and cats Second, this is very off topic but.................................
IMMA FIRIN MA LAZAR!!!!!!!!! lol
Ciao peoples!!
  Reply With Quote
Old 08-16-2012, 01:00 PM   #600
pokemonchampion
Guest
 
Posts: n/a
Question Re: Nintendogs + Cats Golden Retriever New Friends Tips Help Tricks Hints Strategy Gu

Add me name: Madoka code: 0087- 3043- 7104
ps does anyone play mario kart 7 or pokemon rumble blast thx
  Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
About Us | Privacy Policy | Review Game | FAQ | Contact Us | Twitter | Facebook |  RSS
Copyright 1999-2010 GameCritics.com. All rights reserved.